loading...
UBISOFT
آدرس سایت اصلی
WWW.UBISOFT.ORQ.IR
connor kenway بازدید : 47 جمعه 02 فروردین 1392 نظرات (0)
از سال 2007 که اولین نسخه ی ASSASSIN'S CREED منتشر شد،این سری پایبند و مبنی بر یک سری قوانین خاص بود.شما در نقش Desmond mailes بازی میکردید.یک قهرمان در زمان مدرن که به کمک یک وسیله به زمان قدیم و اجداد خود منتقل میشد و در جنگ Assassin'sها و templarها شرکت میکرد.این وسیله یا دستگاه Animus نام داشت و با سفر به گذشته میتوانستید به رازهای آساسین ها پی ببرید و به آن ها کمک کنید.این امر،Desmond را مجبور میکرد که در طول تاریخ سفر کند و ماموریت خود را انجام دهد.ولی دیگر پرونده ی Desmond بسته شده است و به همراه آن بسیاری دیگر از سوالات Assassin's creed بی جواب ماندند.پس از اتمام داستان سه گانه Ezio Auditore،نسخه ی سوم این بازی شخصیت و برهه ی تاریخی جدیدی را به ارمغان آورد.همین اتفاق برای نسخه ی چهارم هم افتاده است.البته این بار،در عوض سفر به زمانی به روزتر و ادامه ی داستان"کانر"،داستان بازی به زمان قبل تر بر می گردد و پدربزرگ وی را نشان می دهد،او کسی نیست جز Edward Kenway.این شخصیت یک دزد دریایی است که مشغول به دریانوردی در دریاهای هندوستان غربی است و راه خود را به مبارزه ی بین Assassin'sها و Templarها باز میکند.این نسخه شما را به شهرها و مناظر زیبای کارائیب میبرد.همچنین میتوانید به وسیله ی کشتی در دریاهای خشمگین و پر از ماجرای این جزایر گشت و گذار کنید.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
آدرس سایت اصلی
WWW.UBISOFT.VCX.IR
درباره ما
Profile Pic
سلام,من Connor Kenway هستم دوست دارم اگر سوالی،پرسشی و...دارید با این ایمیل ConnorKenway76@yahoo.com در تماس باشید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به بهترین بازی شرکت UBISOFT در سال ۲۰۱۲ رای دهید!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 118
  • بازدید کلی : 7,821
  • ایمیل مدیر سایت
    Connorkenway76@yahoo.com
    نویسنده سایت
    Connor Kenway
    توضیحات
    سلام من به یک نویسنده نیاز دارم اگر مایل هستید مدیر سایت من شوید به ایمیل من درخواستتون رو بفرستید و تبلیغات بسیار ارزان در منوهای سایت البته بدون عکس موجود است.اگر میخواهید تبلیغی در این سایت بگذارید متنش رو به ایمیلم بفرستید هزینه هر آگهی 1000 تومان است.