loading...
UBISOFT
آدرس سایت اصلی
WWW.UBISOFT.ORQ.IR
connor kenway بازدید : 135 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (1)
هشت استودیو از استودیوهای مختلف یوبی سافت در حال ساخت Assassin'S creed 4 black flag هستند و با توجه به ادعای جدید،گفته می شود که Assassin'S CREED 4 BLACK FLAG توسط 1000 نفر در حال ساخت است.الکترونیک هنری تهیه کننده اجرایی جوردانو Contestabile tweeted،IV،کشیش یک قاتل است که توسط هفت استدیو ساخته شده و کارکنان آن حدود 1000نفر هستند.از اظهار نظر در این شکل،یک نماینده یوبی سافت گفت:آرشیو یوبی سافت در کارکنان توسعه دهنده سنتی،نظر خود را بیان میکنم؛یوبی سافت بیش از 7450 نفر را در سراسر جهان استخدام کرد،از جمله 6250 نفر اختصاص داده شده به تولید بازی است.اگر ادعای contestabile درست است،16 درصد از تمام استعداد تولید یوبی سافت در حال کار بر روی Assassin'S CREED 4 BLACK FLAG هستند و هشت استدیو مشغول به کار بر روی Assassin'S CREED 4 BLACK FLAG هستند،لباس های این شرکت در مونترال،سنگاپور،صوفیه،انسی،کیف،کبک،بخارست و مون پلیه ساخته می شود.کشیش قاتل 4 پرچم سیاه قرار است در 29 اکتبر در بازار عرضه شود و برای کنسول های XBOX 360-PS3-PS4-PC و WII U و سایر کنسول های نسل بعد عرضه میشود.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سروش در تاریخ 1392/06/13 و 11:07 دقیقه ارسال شده است

بسیار ازتون متشکرم که اخبار را اینقدر بد منتشر می کنیدشکلک


کد امنیتی رفرش
آدرس سایت اصلی
WWW.UBISOFT.VCX.IR
درباره ما
Profile Pic
سلام,من Connor Kenway هستم دوست دارم اگر سوالی،پرسشی و...دارید با این ایمیل ConnorKenway76@yahoo.com در تماس باشید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به بهترین بازی شرکت UBISOFT در سال ۲۰۱۲ رای دهید!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 12
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 52
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 110
  • بازدید کلی : 7,813
  • ایمیل مدیر سایت
    Connorkenway76@yahoo.com
    نویسنده سایت
    Connor Kenway
    توضیحات
    سلام من به یک نویسنده نیاز دارم اگر مایل هستید مدیر سایت من شوید به ایمیل من درخواستتون رو بفرستید و تبلیغات بسیار ارزان در منوهای سایت البته بدون عکس موجود است.اگر میخواهید تبلیغی در این سایت بگذارید متنش رو به ایمیلم بفرستید هزینه هر آگهی 1000 تومان است.